Posted in ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ

Ασκήσεις γυμναστικής για σύσφιξη γλουτών!

Ψάχνεις γρήγορους τρόπους για σύσφιξη γλουτών; Αυτό θα συμβεί με φυσικό τρόπο και συγκεκριμένα μέσω ασκήσεων γυμναστικής.  Παρακάτω παρουσιάζονται τρεις ασκήσεις. 🙂

1η άσκηση (20 σετ το κάθε πόδι):

Ανύψωση γλουτών (1)

sisfiksi-gofon-300x184

2η άσκηση (20 σετ):

Ανύψωση γλουτών (2)

gn_c

3η άσκηση (20 σετ):

Καθίσματα

gn_a

*Τα σετ τα οποία αναφέρονται για κάθε άσκηση διαφοροποιούντα ανάλογα με την φυσική σας κατάσταση.

Μην ξεχνάτε: Η σύσφιξη γλουτών είναι από τα δυσκολότερα σημεία του ανθρώπινου σώματος για σύσφιξη.  το κλειδί για να τα καταφέρετε είναι η επιμονή και υπομονή!!

Συμβουλή: Επανάληψη των πιο πάνω ασκήσεων ανά τακτά χρονικά διαστήματα.  Κάθε μέρα αν είναι δυνατόν!

Advertisements

Author:

Με λένε Μαριάννα και είμαι 22 χρονών! Είμαι απόφοιτη του τμήματος Επιστημών της Αγωγής του Πανεπιστημίου Κύπρου. Έχω δημιουργήσει το συγκεκριμένο ιστολόγιο για να σας μοιραστώ μαζί σας μερικές από τις απόψεις μου για διάφορα θέματα, όπως ... περί lifestyle! :)

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s